Monday, March 9, 2009

aku terkejut beruk...

ish..aku dah mula la nak wat entry sedih...adoi..tengahari td mase nak kuar lunch ader xcident kat depan maybank..ish..mengigil aku tgk org tu..dia naik motor langgar ngan kete..terus aku nangis bile tgk org tu duduk tepi jalan , kaki dia dah la berdarah..adoi..sakitnye dia..aku tak leh tgk lama2 sebb nnti aku akan nangis tak henti2 walaupun org tu bukan ahli keluarga..aku tak sempat nak snap gamba dia sbb aku tgh gigil time tu..mcm parah je aku tgk org tu..minggu ni aku dah tgk 3 kali org naik moto xcident..yang paling teruk masa aku duk kampung semlm..aku rase dia mati kot sebb time aku lalu tu polis nak tutup mayat dia dgn surat kabar..Ya Allah..aku leh bayangkan mcm mana time arwah adik aku..semua org kerumun kat dia..Ya Allah..aku tak leh nak berkata2 bila fikir time keadaan tu..terbaring ngan berlumuran darah..tak de sape nak tolong , semua tgk dia..jadi perhatian org..dah la time tu tengah panas..sakitnye mayat dia..aduh..mula la aku sebak...aku skang ni memang fobia bila tgk motor xcident, even jatuh sikit pun..aku akan nangis puas2..nasib baik aritu tunang aku ader..dia yang cool down kan aku..klu aku sorang2 mau meracau-racau aku nangis ingat adik aku..erm..mesti family mangsa tu jd cm aku jugak..aku takut sgt bila abah aku naik motor..klu boleh aku nak jual je motor tu..tp nak wat cmne..aku tak mampu ubah apa2..Ya Allah, kau berikanlahku kekuatan...Amin..

1 yang menjenguk:

cIk pEnNa said...

ain..
ko kena kuat!
aku tau ko kuat!