Tuesday, May 12, 2009

*** Slamat hari ibukuuuuu***

rinndduuuuuuuuu sama ini blog..aku dah lama tak update..tak berkesempatan la..bz memanjang..lg2 line broadband kat umah tak clear..malassssss betul nak menyinggah bukak laptop..adoyaiii...nak wat entry utk ibudaku tercinta pun tak sempat...tapi..aku dah wish beserta peluk cium bagai..heheheh..kali ni aku tak sambut cm taun lepas..aku just wish jer..takpekan umi..hehhehee( ceh..apa punyer anak ini..hehehe) tapi..time besday umi wajib la aku wat supprise utk dia..aku dah ader peruntukan utk umiku..hhehehehe...tp bukan skang..hhehehehe..budget skang aku bwk gi bulan 7..biar byk sikit brg umi dpt..takpe..semua tu tak berharga berbanding kasih sayang, penat lelah umi jg aku dri dlm perut sampai la skang..Thanks umi..k.ain sayaaaaaaang bangat sama UMI..



0 yang menjenguk: