Monday, February 2, 2009

Aku Rindu..Aku sgt Rindukan Dia...

Hari ni aku rase aku nak gelak ketawa je sepanjang hari..aku cube buat macam tu..berjaya jugak..aku asyik gelak ketawa menyakat member2 kat opis..dlm talifon aku gelak ketawa menyakat tunang aku..kat umah aku gelak ketawa menyakat 'aqila..seronok rasenye..tapi..bila tgh malam..aku jadi sedih..aku menangis sepuas2nye untuk tenangkan perasaan aku..apa yang aku buat waktu siang tak jaminkan kegembiraan aku yang sebenarnye..aku berpura2..aku sedih sebenarnya..aku sedih sangat..aku tak dapat kawal perasaan sedih aku..aku rindu sgt kat arwah adik aku..dlm hati asyik duk tanya je bila dia nak balik..astaghfirullah..adik aku takkan balik lagi..klu dulu dia jauh dari aku, aku selalu call..tapi skang dia betul2 jauh..mcmmana aku nak call? alam aku ngan alam dia lain..jauh berbeza..dia mungkin nampak aku..tapi aku takkan nampak dia sampai bila2..Ya Tuhan..kenapa aku jadi mcm ni..aku nak kuat..semalam bila aku tgk tunang aku pakai baju arwah, aku rase arwah dekat sgt dengan aku..aku rindukan dia..masih terngiang2 suara dia panggil nama aku..AKU RINDUKAN DIA..Ya Tuhan, kau berikanlah kekuatan utk ku..

5 yang menjenguk:

M@L@ said...

salam... semoga awak tabah..
saya phm perasaan awak.. mmg susah nak lupa kan org yg kiter sayang..
byk2 kiter berdoa semoga rohnyer dicucuri rahmat .. amin...

cIk pEnNa said...

Ain..
tabah ye ain..
aku mungkin x pernah merasai apa yg ko rasa..
tapi aku turut simpati..
kuatkan semangat ye ain..
dan,
aku tau ko boleh..

inabu said...

ain, bila baca article ain, sy terus nangis...mcm sy teringatkan arwah adik sy...bila teringat sangat2 kat arwah, rasa mcm tak bleh nak bernafas..hanya Allah maha mengetahui kesedihan kita..sy ada critakan pasal arwah adik di blog sy http://inabu.blogspot.com/2008/01/kisah-pemergian-arwah-adik-tersayang.html

amalihah said...

kak ain...ya pon rndu sgt kat arwah. bile bace post kak ain, sebak sgt...ya xnk nangis dh kak ain, tp hkikatnye stiap bnde yg ya bt msti ya ingt kat die. wlpon luaran ya nmpak gmbire tp dlm hati hnye Allah yg taw. rndu n ingtan kat die x pnah ilang...rse cam die sntiase ade ngan ya... tp xpela kak ain, Allah dh ttapkan yg tbaik untk hidup kite mcm 2 jgk Allah dh ttapkan yg tbaik utk arwah. kite same2 doakn arwah bahagie n tenang di sane...amin...

cintaKusayangMu said...

ain...stiap kali aku baca entry ko ttg adik ko msti aku nangis...
xdpt aku bygkn klu ada antara org yg kita syg pergi tgglkn kita...sbr ain..byk2 doakn utk arwah...mgkin petua aaku ni leh ubatkn rasa rindu ko..slalunye klu aku rindukn arwah nenek aku..aku akn sebut nama dia sblm tdo..insyaAllah dia akn dtg dlm mimpi aku..ko try la...