Saturday, January 31, 2009

*** HAPPY BESDAY CHAYUNK***


aku nak wat entry utk Tunang aku...sian dia..besday dah lama 19/01/2009 lepas, aku baru nak bukak entry utk dia..tak pela, janji aku org pertama wish besday utk dia dat time.. korang jgn muntah plak yer..hehhehee..korang pun tau tahap kegatalan aku dah melampau..hahahahha

Sayang..

Slamat Hari Lahir ke 24..
Semoga apa yang sayang harapkan dan usahakan selama ini akan tercapai dengan izin Nya..
Tahun ni kite celebrate ringkas je, sy pun tak tau nak bg apa kat sayang, itu je yang mampu but i hope u like it apa yang sy bg tu yer..sy tau sayang betul2 terkejut tgk present tu tapi bg sy
Nilai yang sy bg kat sayang tu tak terbalas ngan nilai kasih sayang and kesabaran sayang dlm hubungan kita selama ni..


8 Tahun tu lama,klu kawen dah dapat anak 5..(cewah)
tahun ni la last kite jadi pasangan kekasih..( bukan muhrim) hehehehe
Hope taun ni bg seribu makna buat kite and our future family..
Sy janji, sy akan bg yang terbaik buat keluarga kite..
Lepas ni kite akan adap pengalaman baru..Pengalaman yang lama kite nantikan slama ni..
InsyaAllah,
sy janji akan jd seorang isteri yang taat pada suami..
seorng kawan yang sentiasa gelak ketawa bersama..
dan seorng sahabat yang sentiasa setia menangis berdua..
sy janji..


1 yang menjenguk:

cIk pEnNa said...

sweet nye..
selamat hari lahir untuk incik tunang ain ye!
hihih
;)

aku doakan ko sentiasa berbahagia ain ye..