Saturday, January 31, 2009

aku di tembak..




aku kene tembak lagi..tapi kali ni bukan dengan cik penna..tapi ngan kak syafa n qis mummy to be..hahahahahaa..kali ni siap ada award lagi...aku suukkkeeeeeeeeee...dapat first award tapi skali dapat dua tu...hahahaah...thank you so much kawan2..hhehehheheh

aku kenalkan penembak tegar yang bermurah hati bagi award kat aku...jeng22..


Kak Syafa...





and

Qis




aku citer sikit la pasal diorang ni..

aku kenal diorang kat tenet jugak..bezenye aku kenal k.syafa dari sepupu aku elyies..aku kenal qis ni dari fotopages lagi..tak penah jumpe pun tapi sembang mcm dah pernah jumpe..yang penting diorng ni sporting..aku suukeeeee..qis skang ni study kat indon, jurusan doktor gg..kak syafa ni aku tak brape nak pasti dia duk kat mana..hehehehe..kat cheras kot..aku teke je..n'way thank you to both of u for giving me this award ..

pasal aku plak...

= aku sangat sayang family aku..abah,umi,ihsan and nadia..n aku jugak sgt syg dekat aku punye future husband and my future family in law..

= aku anak sulong dari 3 adik beradik..tapi skang ni dah tinggal 2..adik lelaki aku dah meninggal dua bulan lepas..so, pas kejadian tu aku jadi sangat sayang adik pompuan aku..

=aku bakal kawen taun ni.. perangai yang agak gatai aku meyerlah taun ni..

= mempunyai otak yang agak pasang surut..tapi tetap menjaga kemaintainan pemikiran yang agak luas..hehehehehe

= aku suke masak tapi malas nak masak..

= aku suke jalan tapi tak de mase nak jalan..mayb pas kawen aku akan pulun jalan2 sebanyak yang mungkin..

=suke shopping tapi tak de fulus ..menyesal aku tak join fulus mania..

= suke sangat bersembang n klu dah start susah nak berenti..( suke berkawan la)

= suke sangat wat kejutan kat tunang aku tu..kejutan apa? mane leh gtau..aku ngan dia je yang tau...hehehehhehe

= Aku terlalu melampau cintakan Tunang aku sehinggakan aku rase dah tak larat nak ckp i love u kat dia..heheheheheh

0 yang menjenguk: