Friday, January 16, 2009

My New Look






















ermpp..aku saje nak upload, nak tanye pendapat korang sume..sesuai ke tak aku pakai tudung ala2 ekin..tapi ekin tu cute..aku ni mute..hehehehehe..muke aku chubby..aku nak wat perubahan taun baru ni..nak tiru si sue pakai tudung..(jgn mare yer sue..hehehe)hehehehehe..ni pun aku pakai webcam..hehehehe..tak senonoh aku tgk gambo ni..kawan2..please comment erk klu tak ok..heheheheh

6 yang menjenguk:

cintaKusayangMu said...

ain..aku rasa ok jek ko pki tudung tu....boleh truskn dgn niat new look ko tu...hehehe

amalihah said...

salam kak ain ku cyg...alia nie. wah3 siap mtk coment lg ek. kak ain pkai tdung 2 cntikla, ya pon dh trikut skli pngruh 2.hehehe. nnti snggah2 la kat blog ya taw.hehehe

cIk pEnNa said...

lawa nye ain!
;)

Syafa said...

ain!!!!ekin dah pakai...ain bile pulak???eh..ni ain lain la..ingat kembar ekin!!!whakkakaka...
ain!!seyes!!ko sungguh ayu dgn tudung ala2 "kembo" ko tu..whakkaka..nampak muke ko kurus ain!!chumell..teruskan pakai yerk..hehhe..ekin dah kawin..ain??kahhhhhhhhhhh

SiTi said...

AiN...AKu RSa sUaI jE dGn Ko..
cAnTIk lAgI TaU..aKu TiNGiN gAk NaK PaKi tUdUng AlA2 EkIN ni..
So AkU TnyA LaAa En ZuAr AkU...dIa kAta PeR TAU..."tEmbAm kAn PiPI tU DuLu bArU LeH pAkAI McM Tu" NaMpKnyEr tRpAKsA LaA AkU mEnAiKkAn PiPi aKu nI...

~~Ms.LuVLyHoNeY~~ said...

salam...hai ain...sesuai je ain pakai tudung ala2 ekin tu..walaupun chubby stil cute..yang penting berani mencuba..