Thursday, July 2, 2009

Happy Besday Abahkuuuuuu....

Hari ni 03/07/2009 genap la umur abah ku yang ke 5*..hheehhee..pagi2 sebelum masuk bilik air, aku dah wish kat abah..hehehehe..pastu elok je aku kuar bilik air, ader mesej masuk..
dari abahku rupernye..mesej tu bunyi cmni

" Terima kasih atas ingatan anak2 abah..Semoga hidup kita sekeluarga lebih harmoni insyaAllah"...

adoi touching la pulak aku ni..pagi2 aku dah nangis..touching sgt..mkn dlm hati..tapi tak pe..yang penting abah tau aku and adik badik aku sayang sgt kat abah..

so, post kali ni aku tujukan utk abah aku..

To Abah ...

Abah, Selamat Hari Lahir..Semoga panjang umur dan sentiasa Murah Rezeki..Amin..
Kak ain, Ih and Nadia sayang abah sgt2 ..
Abah lelaki yang terbaik dlm hidup kami..
Semoga Allah memberkati kehidupan kite sekeluarga..Amin..



1 yang menjenguk:

zulyana said...

mian..besday abah ko sama dgn besday hubby aku la...3 julai...
huhuh