Sunday, December 14, 2008

Cik Penna Tembak Aku...huhuhuhu

cik penna ni memang nak kena ni..suke tembak2 org..tak pe, kali ni aku free kan diri utk membalas tembakan cik penna..

Starting time:
11.08 a.m

Name:
Badriatul Naim Binti Mohd Badrudin
Nama manje: ain(hehehhee)

Sisters:
ada 1 sorang je..adik pompuanku..Badriatul Nadia Binti Badrudin...Brothers:..ade 1 sorang jugak.adik lelakiku..Mohd Badrul Ihsan Bin Mohd Badrudin .( pergi mengadap Ilahi)..;)

Shoe size:
size 7..

Height:
168cm aje.

Where do u live:
Kota Damansara, Petaling Jaya

Have u ever been on a plane:
x pernah..huhuhu

Swam in the ocean:
x pernah..takut wei..

Fallen asleep at school:
pernah..mase class add math..aku tak suke..slalu tido..hehehehehe

Broken someone's heart:
ermm.. past is past..

Fell off your chair:
erm..ade..mase form two..kawan aku jaat...huhuhuhuhuhu..

Sat by the phone all night waiting for someone to call:
tunggu tunang aku call after main futsal..

Saved emails:
Aku tak pernah delete pun inbox email aku..

What is your room like:
cm english style la bilik aku tu..hehehehe...mcm tonkang pecah..

What is the last thing u ate:
aku baru pas makan kacang..

Ever had...Chicken pox:
penah..darjah 5...

Broken nose:
alhamdulillah..belum lagi..

Do u believe in love at first sight:
eeerrrrrmmmmmm...

Like picnics:
suke..tapi tak ler xcited..tunang aku je yang over suke..heheheh

The last person u danced with:
mase tingkat 1..ngan my classmate..

Last made u smile:
of couse la skang..aku tersenyum sbb cik penna tembak aku..

Kissed anyone:
oopppsssss...arini aku tak kije..so, aku tak kiss umi aku..

Get sick:
arini..aku kene migrain..tapi semangat nak balas tembakan cik penna

Miss someone:
aku rrriiiinnnnddduuuuuu tunang aku...huhuhuhuhu

Who do u really hate:
stakat ni belum lagi..hehehhehee..x baik ...

Do u like your hand-writting:
memang tak suke..hehehhee

Are your toe nails painted:
memang tak ler..!

Whose bed other that yours would u rather sleep in:
aku tak kisah..tapi yang paling aku idam-idamkan tunang aku ler..heheheheh doooossssaaaaaa.....

What color shirt are u wearing now:
red..

Are u a friendly person:
boleh tahan la..sebb aku ni jenis yang tegur org dulu..tapi tgk gak la org cmne..takkan aku main tegur org gile kan..

Do u have any pets:
nooooooo...

Do u sleep with the TV on:
kerap..heheheheh..time ade paper work selalu aku tido dpn tv..hhehehehe

What are u doing right now:
lor..aku tgh jawab tag ni ler..;)

Can u handle the truth:
tgk situation dulu..

Are u closer to your mother or father:
of couse ler dua2..

Do u eat healthy:
aku main bedal je..sebb tu aku sihat sentiasa...hahahahaha

If u're having a bad day, who are u most likely to go to:
Mesti la tunang aku...aku nak kongsi masalah ngan dia...

Are u loud or quiet most of the time:
aku kecoh kat umah..kat ofis aku senyap cm semut...

Are u confident:
kdg2 je aku confident..hehehheh

5 things I was doing 10 years ago:
- berjaya meraih talifon sendiri ( hasil usaha sendiri)
- berjaya organise project sendiri mase kat kolej( majlis berbuka puasa ngan org2 tua sri kenangan, cheras..masuk paper) hehehehe..
- berjaya menjadi juara syair peringkat daerah..mase form 3..hehheheeh...ceh..pasan..suara tak sedap tapi cmne aku leh jadi juara...
- berjaya menjadi tunangan En Nazrin..hahahahahaha
- berjaya membodek lappy dari beliau..hahahahahahahaahhaa...berjaya sudah idupku..


5 things I would do if I were a billionaire:
-nak tabur duit kat jalan..
-nak sedekah
- nak tido atas duit
- nak mandi ngan duit
- nak beli umah, kete, baju, kasut, kelengkapan umah, sampai penat

hahahah5 of my bad habits:
- suke duk chatting sampai keje umah malas nak buat..
- sebelum tido goyang kaki dulu
-malas itu dan ini..hehehehehe

5 places I've lived/living :
-Subang
-Butterworth
-Muadzam Shah, Pahang
-Pulau Indah, Pelabuhan Klang
-Now, Kota Damansara

erm..slamat jugak aku balas tembakan ko cik penna..
aku nak tembak sape erk..erm..sape2 yang terase kene tembak la..aku tak tau nak tembak sape..heheheheheh

2 yang menjenguk:

cIk pEnNa said...

ain..lohh nama penuh ko Badriatul Naim ke??
hahahah
aku ingat kan nurul ain ke..nur ain ke..siti nur ain ke..
hehehe

nway,thanks ye yang wat tag nih..
cayunkkk ain!
pas nih leh tembak ko lagik!
hahaha
;)

SiTi said...

yer laaa sue...aku pun igt nma ko nur ain ker nurul ain ke.. tapi lain lak