Saturday, December 6, 2008

***I Miss Him So Much***


Ya Allah..kenape la susah sgt aku nak lupakan dia..aku rindu sgt kat dia..aku rindu nak dgr dia panggil aku..aku rindu nak dgr dia call aku mintak duit..aku rindu nak dgr dia gelak ketawa..aku rindu nak gaduh ngan dia..aku rindu nak salam ngan dia pagi raya nak mintak maaf..Ya Allah..aku takut nak hadapi keadaan ni esok..aku tak nak mengalirkan airmata lagi..aku tak nak seksa dia lagi..tapi aku makhluk biasa..tak dpt nak tahan semuanye..klu la aku robot, boleh aku bukak memory aku n bakar je kat tong sampah..tapi aku bukan robot..aku ada perasaan rindu n sedih..selama ni aku cuba tak menangis depan abah n umi..aku tau diorng lagi perit nak terima..Tapi diorng kuat..especially abah aku..dia selalu pujuk aku klu aku menangis..tapi kdg2 dia pun ikut aku nangis..Bukan aku nak lawan takdir..aku kena terima semua ni dengan redha..Tapi aku manusia biasa..perasaan rindu n sedih tu lagi banyak dari perasaan gembira..aku tak dpt nak kawal..aku tahu..kita semua akan pergi mengadap Dia yang satu..Cume masanya cepat dan lambat je..Ya Allah..kau beri la kekuatan kepada hambaMu ini..

Is, kak ain minta maaf sebb tak dpt balik kampung raya ni..Kak ain tahu is tunggu kami semua..kak ain mampu sedekah dari jauh je dekat is..kak ain jugak tahu, is selalu balik umah tunggu kami sedekah kat is..kak ain nak is tahu..kami sekeluarga sayang sgt ngan is..rindu tu tak yah ckp la..hanya Tuhan yang tahu..Al-Fatihah.

3 yang menjenguk:

cIk pEnNa said...

ain..
adik ko ye?
aku tau ko tabah k..
Tuhan x kan menguji hambaNya..
kalu Dia au takat mana tahap keimanan + kesabaran kita..

cintaKusayangMu said...

ain...sbr la ye...
sedey qis baca luahan ati ain....
kita doakn dia tenang di sana....
smoga tabah ye...

saveme_zero said...

ain..bersabar yer. allah lebih menyayangi dia. kita yang hidup ni,mmg x lepas akan sentiasa mengingati dia. banyakkan sedekah al-fatihah utk dia.