Sunday, December 7, 2008

***This is for U Tunangku***











Ni pun entry saje2 je..sebb ader skit gamba tunang aku dlm lappy ni..aku pun tgh bosan ni..tu yang aku publish kat sini..Boring aku mlm raya ni..esok raye haji..hhheeeerrrrmmmm...tak pela..aku nak cite macam mana aku leh kenal tunang aku ni..tapi sebelum tu aku nak mohon maaf kat tunang aku tu..sorry ye u, i bongkar kite punye histories ni..hehehehehe


Aku kenal tunang aku ni melalui kak elyies..cousin aku...tunang aku ni adik angkat dia...masa tu k.yies ni bercinta ngan Mr X..kwn tunang aku..heheheh..Taun 2001..bermulalah bibit instant antara aku ngan tunang aku..kami jumpe pun secara instant..dating satu hari je..pastu main contact2 via phone..masa tu masing2 ada pasangan..konon2 planning nak cari back up couple la ni....aku couple ngan x aku..tunang aku pun ngan x dia..tapi masa jumpe tu mengaku available..hehehehe..Kami berterusan mcm tu sampai la akhir taun 2002..


Masa tunang aku nak masuk poli n aku nak masuk kolej, kami decide nak putus..sebb masing2 nak bawak haluan sendiri..masa tu aku rasa aku nak setia pada x aku..time tu jugak aku tau yang tunang aku ni dah lama putus ngan x dia n setia ngan aku sorang..ish.. serba salah dibuatnye..tapi aku ngan keputusan aku gak..utk kekal setia ngan x aku..akhirnya kami putus..

Jodoh aku tak panjang ngan x aku..kami putus masa ujung taun 2003,tetibe ujung taun 2004 aku dapat mesej dari sorang mamat..aku tak kenal no tu n tak pernah appear kat mobile screen aku..bile mesej punye mesej baru aku tau tu tunang aku..punye la suprise aku dibuatnye..apa mamat ni nak..nak balas dendam ke? yela..kekonon sebb aku tinggalkan dia la..hehehehe..rupenye, mamat ni nak sampaikan salam kakak dia pd aku..ish..terharu aku time tu..rupanya selama ni dia tak pernah bgtau family dia yang kami dah putus..touching sekejap time tu..


Aku heran selama ni dia begitu setia ngan aku..aku boleh endah tak endah ngan dia..Kesian tunang aku tu..then, 250405 jadi saksi kami..aku terima dia sebagai teman aku..sehinggalah sekarang, dia dah byk kali jd musuh aku, jd sahabat aku, jd kawan aku, jd member chatting aku, n yang paling penting..bakal jd suami aku..



Thank you so much Sayang,,



I will be your sayang forever and ever..



as your future wife, sy janji akan menjadi isteri yang solehah, ibu yang mithali, sahabat yang setia, kawan suka and duka kepada awk..i'm promise..








Ain Love Ayin Forever...












3 yang menjenguk:

cintaKusayangMu said...

ain...smoga bhgia la ye.....aku doakn utk korg ber2.....

cIk pEnNa said...

waduh..waduhh..
bahagia dia ye..
;)
aku happy sgt tgk ko bahagia..

SiTi said...

aIn mOga bEbAhAgIa dIsAmPInG sI diA..