Wednesday, April 15, 2009

***Lawak Antarabangsa***

Hahahahaha..aku nak gelak dulu..hahahahahahaaha..Sebenarnya aku nak tunjuk korang berita ni..pelik tapi benar..hahahaha..lawak org dah kawen kot..aku ader terjah blog someone ni..tetibe aku ader baca pasal ni..hahahaha..korang baca sendiri erk..i segannnnnnnnnn

WARNING!!
-
entry ni jgn ade yang salah anggap pulak yer..ni pon berdasarkan berite luar negare..tiada niat@tujuan utama..cume berkongsi cerite..mungkin bole dijadikan teladan kepada pasangan2 suami isteri..i belum kawen,,.jadi i tatau ape-ape..hehehe

gambar sekadar hiasan
******************************************************************************************
KALHUGA-Gara-gara mahu mencuba aksi seks baru,sepasang suami isteri warga emas di Rusia terpaksa dikejarkan ke hospital,setelah tubuh mereka melekat,lapor sebuah akhbar semalam.
Mangsa Ivan Sokolov 56,terkejut apabila isterinya mengalami kekejangan otot apabila mereka mencuba posisi sedikit sukar menurut buku manual hubungan kelamin,kamasutra

S
elepas sejam gagal melepaskan diri,pasangan itu akhirnya membuat keputusan menghubungi perkhidmatan bantuan kecemasan disini.Doktor-doktor di sebuah hospital di kalhuga tidak dapat menahan diri dari ketawa selepas pasangan itu tiba di wad kecemasan dalam keadaan melekat.

''lelaki itu terdesak untuk membebaskan diri dan akhirnya berjaya berbuat demikian tetapi isterinya tidak bernasib baik kerana terpaksa dirawat ekoran kekejangan otot,''kata seorang doktor.Seorang rakan memberi buku panduan itu kepada mereka dan pasangan tersebut membuat keputusan untuk mencuba beberapa posisi kamasutra buat kali pertama.

''Anda memerlukan tahap kecergasan yang tinggi untuk melakukan sesetengah posisi Kamasutra termasuk posisi 'Indrani' yang dilakukan pasangan tersebut.Kedudukan tersebut sukar bagi pasangan warga emas seperti mereka,''kata seorang pakar hubungan seks-Agensi


glitter-graphics.com

3 yang menjenguk:

cintaKusayangMu said...

ain..aku malu mebacanye..ahaks....ko pn nk try ke ber 'kamasutra' nnt??jeng..jeng..jeng...xpe, ko muda lg..boleh..boleh..boleh..

cIk pEnNa said...

hahahahaha..
adehhhh haa..
i belum tawennnnnnnnn...
hihihi
;)

virusatu said...

ceh..aku maluuuuuuuuu wei..segannnnnnnnnnnn mak...hahahahahahaa..tak kosa aku..hahahahaha..ampun..ampun..