Thursday, April 23, 2009

*** Suprise !!!..jeng2..***


arini ari jumaat..wow wei..dah nak weekend beb..esok aku nak suprise kan kekasih pengarang jantung aku utk anniversary kiteorng..erm..plan nak pi mana erk..ish..tak yah pikir lagi..yang penting..barang2 utk di suprisekan dah ader depan mate..tunggu nak bg dia terkunjat je esok..biar dia terbeliak tgk suprise aku..hehehehehe..taun lepas dia wat mate aku terbeliak, taun ni biar mate dia plak..hehehehhe..weekend ni aku nak buat 4 bijik mate terbeliak..1st utk tunang aku and 2nd utk adik aku..25th april anniversary aku n si itam manisku, 26th april ari keluarnye adik aku kat muka bumi ni..hohohohho..so..aku nak show off cuppies yang telah siap di godek oleh wife bos aku..aku suuukkeeeeeeee...


ni utk si hitam manisku....





Ni utk si kurusku..hahahahahaha.

Footnote : utk org2 yang bakal mata nye terbeliak, jgn sesekali membalas dendam dgn kejam erk..nnti aku panggil geng2 rembo aku...hahahahahahah

8 yang menjenguk:

Hidayati Farhan said...

kak ain

nk jugak

nk juga

bln 12 ye

hahaha

virusatu said...

hahahaa...boleh..takut awk tu kang tersembur bijik mate terkejut ngan kejutan ku..hehehhehe

Candy said...

kak ain
sampai ati x jemput kite orang!!!!

ღ Marisa Mardhia Online Shop ღ said...

ain!!! sila la kasi aku 1 cuppies tue...aku nk sgt wei, mase b'day aqila aritu x dpt coz aku x dek anak, ekekekekek...

eLYies said...

wei...aku nak rasa gak???? utk aku maner??? kahhhhhhh

virusatu said...

yam..nnti aku orderkan khas utk ko..siap ngan delivery skali..hehehehe

virusatu said...

angah..ader lg 4 bijik balance cuppies tu..tu pun dia punyer corak dah rabak sbb jatuh terlingkup adik aku wat...hahahaha..klu nak mai la umah aku..hahahaha

ღ Marisa Mardhia Online Shop ღ said...

wei beetul ke nie!? hahahahaha! sengal jap aku nk dpt mende free, ekekekek...