Thursday, April 16, 2009

***Pelik aku***


Aku skali lagi cm pelik..korang ingat tak entry yang aku angin satu badan tu..tghari td..member aku ajak pi lunch kat restaurant d****a..aku dah sekeras2nye menolak tak mo mkn kat kedai tu..tp member aku ajak jgk..so, terpaksa la aku ikut..aku ambik menu yang sama aritu cume tambah ayam tolak tempe, aku order air laici..pas mkn semua..aku pun pi la kaunter bayar mknan aku td..yang wat aku lg terkejut beruk..harga semua mknan aku tadi plus ngan air laici total RM 4.50..Ha? aku dah terperanjat..aku ingat semua tu mesti dlm rm11 lebih..punye la aku terkejut..

Member aku toleh kat aku, aku pun toleh kat member aku..pas kuar dri kedai tu, aku bgtau member aku..dia ckp myb org kedai tu man kira je..dia main agak je nak charged bape..so, harga makanan aku td memang sohih dua kali ganda kurang dri harga mknan aku yang haritu..myb time tu aku tak de ong kot..hehehehehehe


4 yang menjenguk:

cintaKusayangMu said...

ain...sbr ain,..mamat smlm tu senget agknye...

virusatu said...

hahahaa..aku rase cmtu kot qis..hahahahaa..bukan takat senget, siap terbalik lg..hahahahaha

saveme_zero said...

ain..klu k.su kan,aku tanya nape dia caj rege tu.

virusatu said...

K.su..hehehehhe..bukan tak mo tanye k.su..kang silap au tanye nnti dia pi kira balik rege mknan tu..tak pasai2 kene xtra charge..hehehehhee